WAŻNA NOTKA POD ROZDZIAŁEM
Impreza trwała już około godziny, a mi się cholerni nudziło. Postanowiłam wyjść się trochę przewietrzyć lub po prostu wrócić do domu. Wiem, że nie powinnam zostawiać Harrego samego ale już nie chciało mi się tu siedzieć. Wychodząc na dwór zderzyłam się z chłopakiem, którego widziałam dzisiaj rano w oknie. Powiedziałam ciche "przepraszam" i wyszłam z tego domu jak najszybciej.
~*~*~*~*~*~*~
Idąc chodnikiem w parku oglądałam się co chwile za siebie. Miałam uczucie, że ktoś mnie śledzi w duszy miałam małą nadzieje, że to jednak moja chora wyobraźnia. Przyspieszyłam kroku gdy usłyszałam szelest liści za sobą. Nagle coś przebiegło obok mnie. Po chwili poczułam ból. Spojrzałam na swoją dłoń, która była cała we krwi. Nie wiedziałam zupełnie co się dzieje. Strasznie piekło. Upadłam na ziemie czując przerażający ból wszędzie. W myślach błagałam żeby to już przeszło. Po dłuższym czasie ból ustał, a ja mogłam normalnie wstać i wrócić do domu. Ręka dalej mi krwawiła. Szybko wstałam z chodnika i poszłam w kierunku, z którego jechałam razem z Harrym.
~*~*~*~*~*~
Weszłam najciszej do domu jak się dało. Od razu skierowałam się do łazienki żeby oczyścić ranę. Naszykowałam bandaż i wodę utlenioną. Podniosłam rękę żeby ocenić ranę..... której już nie było. Ale jak to ?! Przecież ona przed chwilą tu była ! Dobra..... może mi się coś przewidziało. Poszłam do pokoju.Zdjęłam z siebie ciuchy i ubrałam piżamę. Leżąc w łóżku czułam się dziwnie i to bardzo. Raz było mi zimno, a za chwilę gorąco. Zaczęła boleć mnie głowa. Po dłuższym czasie w końcu poczułam zmęczenie i odpłynęłam.
~*~*~*~*~*~
Beep Beep
Jęknęłam uderzając w ten cholerny budzić, który śmiał mnie obudzić. Wstałam i od razu skierowałam się do łazienki. Przeglądając się w lusterku dostałam szoku. Jezu ja mam czerwone! Ale jak to ?! Otworzyłam ze zdziwienia usta. Tam też coś nie grało... Miałam kły. No chyba to jakiś kurwa żart. Japierdole teraz będę jak ten ze zmierzchu ? To naprawdę jest jakiś chory żart. Przecież to nie może być prawda!
Uspokoiłam się dopiero gdy usłyszałam burczenie w swoim brzuchu. I co ja mam teraz może "jeść" krew ? No chyba kogoś jebło. To pewnie przez to wczorajsze ugryzienie. Znaczy tak jest w filmach więc tu też tak pewnie było.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenia parafialne :
1. To ff będzie fantastyczne ( jak zdążyliście zauważyć)
2. Będą tylko wampiry
3. Przepraszam za tak długą nieobecność (szkoła i brak chęci)
4. Teraz będę starała się dodawać rozdziały co tydzień i dłuższe
5. Jeśli ktoś chce być informowany o rozdziałach niech poda tt w komentarzu
No to do następnego.
Ps. Dziękuje za tyle wyświetleń i komentarzy <3
Wow! NARESZCIE! Jejku tyle się naczekałam i nareszcie jest! :D
OdpowiedzUsuńNie spodziewałam się takiego obrotu spraw haha będzie świetnie, nie wątpie :D
Taak koniecznie rozdziały muszą być dłuższe ;D
Już się nie mogę doczekać następnego :D
Pozdrawiam! x
Wiem że rozdział dosyć krótki ale chciałam już coś dzisiaj dodać a jak mi się uda to jutro wieczorem będzie jeszcze jeden :)
UsuńŚwietne !!! Fajnie się zapowiada i wg . Tylko rozdział tochę krótki . Na początku takie wtf i wg co jest grane i w notce wszystko się wyjaśniło . Czekam na koleny :)
OdpowiedzUsuńRozdział świetny,fabuła mi się podoba :)
OdpowiedzUsuńMogłabyś mnie informować?
@zaanawetprzeciw
dziękuje + jasne będę informować :)
UsuńCzyli , że dzisiaj będziejeszcze jeden? ;D byłoby super! :) Czekam :)
OdpowiedzUsuńwłaśnie zaczynam pisać :) postaram się dodać dzisiaj ale nic nie obiecuje bo jutro jeszcze mam sprawdzian na który muszę się nauczyć :)
UsuńBoski czekam na next
OdpowiedzUsuńWampiry ?!XDD serio ? xoxo ... no , nie spodziewałam sie :D ()Pisz dłuższe rozdziaały pls) noi masz jeszcze jedno pytanie :) kiedy kolejny rozdział? :D
OdpowiedzUsuńno co ? wpadłam na ten pomysł oglądając teen wolf XD + zaraz dodam nowy :)
Usuń